Ferrari rozwija swoją markę modową
Styl

Ferrari rozwija swoją markę modową

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Znany włoski producent samochodów coraz mocniej stawia na rozwój ubrań swojej marki. Firma zdecydowała się na zorganizowanie pokazu swoich rzeczy.

Włoski gigant, który produkuje luksusowe auta, jako miejsce pokazu wybrał swoją siedzibę we włoskim Maranello. Prezentacja ubrań oraz akcesoriów odbyła się 13 czerwca, w miejscu, w którym na co dzień produkuje się luksusowe samochody. Autorem kolekcji jest  Rocco Iannone, który w przeszłości współpracował z takimi markami jak Armani i Dolce & Gabbana. Kolekcja ma być skierowana głównie dla młodych osób. Ferrari próbuje wykorzystywać swoją popularność. Rzeczy firmy samochodowej mają być znane na całym świecie. Producent nie chce być znany tylko z tworzenia niesamowitych aut, ale ma też zamiar mieć duży udział na rynku modowym. Ceny ubrań próbują dorównać cenom samochodów. Koszulki z logo Ferrari kosztują około 150 €, a płaszcze nawet około 3000 €. Na razie kolekcję można kupić online lub w butikach w Maranello, Rzymie i Mediolanie. W przyszłości producent planuje sprzedaż również w Chinach oraz Stanach Zjednoczonych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

  • Józek 17.06.2021

    Niezłe ceny 😀