Artykuł sponsorowany
Obecnie strona www funkcjonuje jako wizytówka przedsiębiorstwa. Zadbaj o to, żeby w odpowiedni sposób reprezentowała Twoją firmę – podpowiadamy, na jakie aspekty w szczególności zwrócić uwagę.
Dla wielu przedsiębiorstw strona internetowa stanowi podstawę biznesu, a także miejsce pierwszego kontaktu klienta z firmą. Wobec tego witryna firmy powinna wywoływać jak najlepsze pierwsze wrażenie oraz odzwierciedlać styl i charakter marki. Witryna stanowi ważny element identyfikacji wizualnej, narzędzie promocji firmy na rynku rodzimym i zagranicznym oraz źródło informacji na temat rozwoju czy dokonań marki. Warto zadbać o wyróżniającą się szatę graficzną strony, a także w kreatywny sposób przybliżyć klientom historię powstania firmy, tak aby wywołać w nich emocje, a nie jedynie przekazać suche dane.
Przy tworzeniu witryny należy przemyśleć, kto ma stanowić jej grupę docelową i zastanowić się, jak najlepiej odpowiedzieć na jej potrzeby. Warto, aby strona www firmy informowała o założeniach marki, a także w możliwie jak najkrótszy i precyzyjny sposób przedstawiała ofertę i atuty proponowanych produktów lub usług. Klienci najczęściej szukają na stronie internetowej cennika usług oraz danych kontaktowych, dlatego warto je w jakiś sposób wyszczególnić w witrynie, np. stworzyć dla nich osobne zakładki lub umieścić w stopce strony. Dobrze zaprojektowana i skonfigurowana witryna pozwala na intuicyjne przeglądanie zawartości i szybkie podjęcie decyzji.
Firmy rozwijające się chętnie wybierają serwery dedykowane ze względu na rozległą pamięć operacyjną, zwiększoną wydajność oraz możliwość dowolnego dostosowywania pracy serwera do indywidualnych potrzeb. Płatny serwer pozwala na zachowanie prywatności, zapewnia dobrą łączność, ochronę przed atakiem DDoS oraz całodobowe profesjonalne wsparcie techniczne. Zaawansowane usługi hostingowe są mniej narażone na błędy, techniczne problemy czy przeciążenia serwera, a przy tym pozwalają użytkownikowi na dużą swobodę. Hosting tego rodzaju, dzięki dużej pamięci dyskowej, sprawdzi się dla firm prowadzących m.in. serwisy społecznościowe, telewizję online, portal z wiadomościami czy rozbudowany sklep internetowy. Osobną kategorię stanowi hosting gier zaprojektowany dla profesjonalnych graczy czy hostingi współdzielone, które są przeznaczone dla małych firm i stron z niewielką ilością odwiedzin.
Fot.: Markus Spiske/unsplash.com