Artykuł sponsorowany

Przestrzeń wspólna w biurze powinna być przyjazna dla wszystkich pracowników i dostosowana do ich potrzeb. Wystrój takich miejsc ma wpływ na samopoczucie przebywających w firmie osób oraz na atmosferę, jaka panuje podczas przerw. Dzięki odpowiednio wyposażonej kuchni i łazience pracowniczej, biuro może stać się naprawdę komfortowym miejscem, które z czystym sumieniem można nazwać drugim domem. Sprawdź, jakich sprzętów i mebli nie powinno zabraknąć w firmowej kuchni i łazience.  

Kuchnia ze stołówką pracowniczą   

W firmowej kuchni powinno przede wszystkim wystarczyć miejsca i sprzętu dla wszystkich pracowników. Jej wielkość oraz ilość wyposażenia powinny być odpowiednio dostosowane do wielkości firmy oraz do liczby zatrudnionych w niej osób. W kuchni nie może zabraknąć płyty grzewczej i kuchenek mikrofalowych do podgrzania posiłków. Potrzebna jest również co najmniej jedna lodówka, by każdy, kto ma na to ochotę, mógł przechować w niej swój lunch na dany dzień lub schłodzić napój. Obowiązkowy jest ekspres do kawy, która przyda się nie tylko z rana. Woda do biura w odpowiednim dozowniku to ekologiczne rozwiązanie, które pozwoli zapewnić pracownikom dostęp do napojów, a do tego zmniejszyć ilość zużywanego plastiku.  

Estetycznie urządzona kuchnia i stołówka dla pracowników to doskonałe miejsce do spędzania czasu wolnego w pracy. Poza stołami i krzesłami, w takiej jadalni może znaleźć się także wyspa, przy której, jak przy barze, staną hokery, a także strefa relaksu z leżakami, pufami czy po prostu wygodnymi kanapami. Biuro nie jest wyłącznie miejscem pracy, lecz także przestrzenią do spotkań ze współpracownikami oraz “drugim domem”, w którym większość osób spędza minimum osiem godzin w ciągu doby. Taki budynek nie może być chłodny i nijaki. Przyjemna i ciepła atmosfera, jaką może stworzyć odpowiedni wystrój, sprawia, że dużo przyjemniej przychodzi się do pracy, nawet w poniedziałek!  

Łazienka w biurze  

Czysta i dobrze wyposażona łazienka powinna być absolutnym standardem w każdym biurze. Już dawno minęły czasy, kiedy pracownicy musieli tolerować cieknące krany, chyboczące się sedesy i wątpliwe warunki higieniczne w przestrzeni biurowej. Podstawowym wyposażeniem każdej łazienki są oczywiście sanitariaty, których wybór powinien być podyktowany przede wszystkim funkcjonalnością. Nowoczesny design umywalek i sedesów często ułatwia utrzymanie ich oraz przestrzeni dookoła w czystości, dzięki czemu warunki panujące w łazience są dużo bardziej higieniczne. Nie zawsze koniecznym, choć przydatnym w sytuacjach kryzysowych sprzętem w łazience, jest prysznic. Jeśli warunki na to pozwalają, za osobnymi drzwiami w łazience firmowej może znaleźć się jedna lub dwie kabiny prysznicowe. 

Wymogiem sanitarnym oraz standardem w każdym szanującym się biurze, jest oczywiście stała dostępność mydła i papieru toaletowego, który kupisz na https://grupa-abc.com.pl/Papiery-toaletowe-c12. Nie są to drogie środki, a zapewniają komfort podczas korzystania z toalety. Miłym gestem i przydatnym dodatkiem w łazience w biurze, będą koszyczki ratunkowe, w których znajdą się najpotrzebniejsze rzeczy – guma do żucia, dezodorant w aerozolu, krem do rąk, zestaw do szycia, sztyft do usuwania plam czy produkty menstruacyjne. Dzięki takiemu koszykowi pracownicy będą mogli uratować się z wielu niezręcznych sytuacji, jakie mogą mieć miejsce nawet na samym początku dnia pracy.  

Zdjęcie główne: pexels.com/Anna Shvets

Dodaj komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany.